Дуел
[Промени] | BBLink: [page=241]Дуел[/page] | [докладвай]
Вашият герой може да предизвика друг герой на дуел в Арената на града. Участието на дуел, не пречи на героя в останалите дейности, като работата например.
Предизвикване на дуел
За да предизвикате някого на дуел, е достатъчно да отидете на Арената и да посетите третата страница "Моите дуели". Там може да напишете името на героя, когото ще предизвикате, а също е нужно да определите ден и час. Дуелът се провежда винаги на арената в града, където е организиран дуела. Веднъж след като се отправи предизвикателството, предизвикания герой получава съобщение, че е бил предизвикан и може да приеме или откаже предизвикателството. Съществуват няколко ограничения при организирането на дуел:
Правилата на дуела
Дуелът се провежда, ако в деня на двубоя, двамата участници се намират в града, където е отправено предизвикателството и никой от тях не е възпрепятстван: в затвор, в манастир или пък мъртъв,
Дуелът се провежда чрез размяна на общо 6 удара, като първоначално те са избрани още по време на организацията на дуела. Ако играчът е на линия по време на дуела, в първите 15 минути от общо 30-те минути на дуела, той ще вижда резултата от първите 3 размени на удари. Ако желае, в това време той може да промени последните си 3 удара.
Има 5 вида удара, които на принципа камък/ножица/хартия са успешни срещу едни, а слаби срещу други видове:
До голяма степен е въпрос на късмет дали сте избрали удачна комбинация от удари, но донякъде и от проучване на стила на противника, ако сте разглеждали предишните му двубои, стига да има такива.
Според непотвърдена информация силата на удара варира от 4 до 11 точки и зависи от характеристиките на героя, дали носи оръжие и дали е нахранен. Освен това понякога се случва героят да нанесе критичен удар, който има двойно по-голяма сила (двойно повече точки).
Победителя
Нормално за победител се определя онзи, който има повече точки от разменените удари. Все пак и публиката помага. Накрая на двубоя онзи участник, който е бил подкрепен от повече зрители, получава толкова точки, колкото е била разликата в зрителите в негова полза. Зрителите трябва да са на линия по време на двубоя за да подкрепят своя избраник, отивайки на арената и натискайки съответния бутон.
Победителят печели точки опит (за класацията), както и загубилият но по-малко. По непотвърдена информация повече точки опит се печелят ако победата е била по-убедителна, като също така има значение и опита на двамата герои преди двубоя.
След двубоя, героите могат да бъдат в състояние невредим, леко ранен или тежко ранен в зависимост от това колко удари са понесли. Това също се отразява и на физическото състояние на героите, като е твърде вероятно те да загубят точки характеристики, особено ако са били ранени.
[Промени] | BBLink: [page=241]Дуел[/page] | [докладвай]
Предизвикване на дуел
За да предизвикате някого на дуел, е достатъчно да отидете на Арената и да посетите третата страница "Моите дуели". Там може да напишете името на героя, когото ще предизвикате, а също е нужно да определите ден и час. Дуелът се провежда винаги на арената в града, където е организиран дуела. Веднъж след като се отправи предизвикателството, предизвикания герой получава съобщение, че е бил предизвикан и може да приеме или откаже предизвикателството. Съществуват няколко ограничения при организирането на дуел:
- Не може да предизвиквате герой, който е I-во или II-ро ниво
- Не може да предизвикате някой за дуел на същия ден, най-рано на следващия
- На всеки 30 минути може да има само по 1 дуел в арената
Правилата на дуела
Дуелът се провежда, ако в деня на двубоя, двамата участници се намират в града, където е отправено предизвикателството и никой от тях не е възпрепятстван: в затвор, в манастир или пък мъртъв,
Дуелът се провежда чрез размяна на общо 6 удара, като първоначално те са избрани още по време на организацията на дуела. Ако играчът е на линия по време на дуела, в първите 15 минути от общо 30-те минути на дуела, той ще вижда резултата от първите 3 размени на удари. Ако желае, в това време той може да промени последните си 3 удара.
Има 5 вида удара, които на принципа камък/ножица/хартия са успешни срещу едни, а слаби срещу други видове:
- 0. Блок - печели срещу Нисък (1) и Висок (3) удар, губи от Отдръпване (2) и Контраатака (4)
- 1. Нисък удар - печели срещу Отдръпване (2) и Контраатака (4), губи от Висок удар (3) и Блок (0)
- 2. Отдръпване - печели срещу Висок удар (3) и Блок (0), губи от Контраатака (4) и Нисък удар (1)
- 3. Висок удар - печели срещу Контраатака (4) и Нисък удар (1), губи от Блок (0) и Отдръпване (2)
- 4. Контраатака - печели срещу Блок (0) и Отдръпване (2), губи от Нисък удар (1) и Висок удар (3)
До голяма степен е въпрос на късмет дали сте избрали удачна комбинация от удари, но донякъде и от проучване на стила на противника, ако сте разглеждали предишните му двубои, стига да има такива.
Според непотвърдена информация силата на удара варира от 4 до 11 точки и зависи от характеристиките на героя, дали носи оръжие и дали е нахранен. Освен това понякога се случва героят да нанесе критичен удар, който има двойно по-голяма сила (двойно повече точки).
Победителя
Нормално за победител се определя онзи, който има повече точки от разменените удари. Все пак и публиката помага. Накрая на двубоя онзи участник, който е бил подкрепен от повече зрители, получава толкова точки, колкото е била разликата в зрителите в негова полза. Зрителите трябва да са на линия по време на двубоя за да подкрепят своя избраник, отивайки на арената и натискайки съответния бутон.
Победителят печели точки опит (за класацията), както и загубилият но по-малко. По непотвърдена информация повече точки опит се печелят ако победата е била по-убедителна, като също така има значение и опита на двамата герои преди двубоя.
След двубоя, героите могат да бъдат в състояние невредим, леко ранен или тежко ранен в зависимост от това колко удари са понесли. Това също се отразява и на физическото състояние на героите, като е твърде вероятно те да загубят точки характеристики, особено ако са били ранени.